helgjobb

Tjenixen alla där ute, vad har ni för er?
Idag har jag jobbat och direkt efter det drog jag ut i skogen och plockade blåbär, nice där så nu har jag massor.
Föresten får jag ju säga det nu att vi hade tre tjänster på konsum som vi fick söka varav två var helgtjänster, en av dessa fick jag så varann helg ska jag jobba och tjäna cash, hoppas ju självklart på mer inhopp i veckorna. Igår så var jag vaken tidigt och gick med hästar på morgonen och red sedan med katarina, gäsp gäsp efter det, var på möte med adecco och sist på arena med syster på ett bodybalance pass, kan inte säga att det var jääätteroligt faktiskt, blev bara irriterad när man inte hitta balansen och det var övningar då man måste pressa händerna i golvet vilket jag inte kan just nu när jag har ont i ena.
Ska slänga upp en bild på det jag jag köpte när jag och melissa var i avesta häromdagen innan vi var och gymmade och sedan var och red i mitt stall, melissa med clark och jag på ingela, sköjj. Och nu kom jag på en sak till när jag sa det, jag red ju clark med linnea dagen innan det och då ramlade jag av, haha. Han började galoppera förbi linnea och ingela i skogen så jag tappade ur ena foten och sedan svängde han så jag drattade.. men det var helt okej och kul! Men så tre dagar i dag red jag, så skönt.
Aja, här kommer bilderna på min fina klocka och uggla!



söt va! plus att jag köpte hårfärg

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: