sunday bloody sunday

Morsning korsning, kom nyligen hem efter att ha varit med mamma på en promenad och kollat på bygdetravet som hålls här i Norberg, jag gick barfota hem för jag började få skavsår så nu har jag ont i hälarna..
Det känns skönt att veckorna inte är helt tomma, imorgon har vi introduktion eftersom jag ska börja läsa matte kurs och efter det ska jag och jobba kväll på konsum och jobb på fredag så mellan det hoppas jag det blir lite stall och annat, sen är det ju dags för höstfesten i helgen, fuun!  Måste säga att jag gått in i en korsords galen del för tillfället, men det är ju så kul tycker jag, kommer sitta där när jag är 70bast och lösa kryss, höhö.
Föresten, någon som vill eller ska träna något pass på arena i veckan, typ bea eller syster och om någon mer vill med? Har ni fagersta posten kort får man ju en gång gratis, det vill jag utnyttja för snart går det ut!
 
Några låtar som är inprintade i min hjärna och går om och om just nu
Foster The People – Helena Beat
Bombay Bicycle Club – Shuffle
Peter Bjorn And John – May Seem Macabre
Lo-Fi-Fnk – Boom
Men Without Hats – The Safety Dance

KOMMENTARER


har bokat in bodybalance imorgon, på tisdag har jag bokat core och funktionell styrka och på onsdag har jag afro :) häng med på nåt av det? btw, tog du mycket bilder i fredags? vill se!

2011-08-21 // 16:02:56

Kan du inte komma till benning nån dag och träna med mig? :)

2011-08-21 // 16:25:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: