crown

Kom nyss hem från ett homeparty i Fagersta, och ja självklart så snöar det, kan inte kalla det annat. Hela vägen var helt vit och spårig när jag åkte hem, nästan lite läskigt. Men iallafall, var där med syster och såklart fanns det massa fina saker från zelected by house, jag beställde iallafall en ljuslykta som ser ut som en krona, superfin! Har inte bestämt om jag ska lägga den i lådan för saker jag sparar tills jag flyttar hemifrån. Lite glögg och pepparkakor och sånt mys.
Strax ska jag iväg och jobba ett kvällspass, har ingen lust att gå ut iallafall när det ska vara band som spelar, det brukar suga. Men om jag har ork när jag slutat så ska jag stryka och byta gardiner på mitt rum och slå in paket, när jag väl har en ensam natt hemma, wööö party. Eller inte, jag ska njuta
Satt föresten på tv och skulle kolla va expedition: julklapp var för skit, så är Björn Gustafsson som tomte den första som dyker upp, med massa norska människor.

denna lilla, men den är inte så liten, precis lagom

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: