tillbaka till samtiden, kent

Nu är jag 19år, jag vill inte bli äldre nu.
Men min födelsedag igår bestod ialafall av att jag syster,victor och patrik åkte till Västerås och handlade lite, trodde jag skulle få igång min iphone men har beställt hem ett microchip som ska komma på måndag, jag läntarrr!
Iallafall så hittade jag trosor, shorts från bikbok som jag tittat på förut som var på rean nu och skyddsplast och skydd till telefonen.
Sen åt vi på max, och hemma då kvällen åt vi tacos och mandeltårta som jag köpte på ikea, jag tror jag shoppade mest där. Tårtan, wienerkorvar, pizzaslicen och en köttbullar med mos som jag ska ha som mat på konsum, heh. syster hade även med sig deras kattungar hem till oss med stora katter, Oliver blev jättearg och fräste som en orm, höhö. Men det gick rätt okej ändå. Jag fick två stora doftljus av victor också, snällt!
Annars så fick jag en rosa stekpanna,muffinsformar,adidasväska,sport bh, träningsbyxor, smyckesträd, skål, sån där liten pung man har runt halsen (?) haha vet inte vad det heter, men som man kan ha mobil i, ljuslykta,koppar, clinique prylar, förpackning med ansiktsmask och krämer, mascara och en stor vit ljuslykta. Sen var det ett paket kvar, där i låg en biljett till Kent i trädgårdsföreningen i götela boooorg, precis det jag skrivit om förut att jag ville, tack snälla! Tänk att jag ska få se dom två band jag älskar mest i hela världen nästa sommar, kent och coldplay, helt underbart.
Nu jobbar jag som attan på konsum känns det som, tisdag,idag,imorgon,lördag,söndag men det är fina pengar :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: