something to die for

blähä blöhö,
Måste bara påpeka att jag övningskörde till Västerås i lördags, för första gången och det gick bra! Så balklänning blev fixad så ska bara dit igen och sy in den och allt. Lite osäker på färgen men det blir nog bra. Hittade lite annat fint som 2 stickade tröjor och sen minns jag inte.
Vi som lovade att inte gå ut i helgen, gjorde det ändå men det var ju faktis lite kul, efterfest med mig lollo och samme slutade med sömn när man inte ens får på en film..
Alla hjärtans dag igår, överskattad dag. Men jag blev faktis glad, fick en påse med saker av mamma bestående schampoo och balsam Björn Axén, ett örngott och biljett till Håkan i Västerås 15april, så jävla nice! Det kunde jag faktis inte tro, så dit ska vi!
Idag är vi lediga men min dag har bara bestått av läkare, latexhandskar och väntan. Fast att bli skickad till västerås var väl lite kul för då fick jag äta på max vilket var as länge sen. Fast att behöva åka dit igen skrämmer mig lite.
Ska om ett tag åka med mina vänner och prova på ett annat zumba pass än det vi går på, när det väl är gratis
PS. jag läntar efter att the sounds och coldplay´s nya album ska släppaaaas

ett stycke mongokatt, älskar att sitta i knät när man kissar, pussas och dreggla <3

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: