Allt det där om att va på väg nånstans när man är tillbaks där allt började


tjena tequila, mitt köp inne på gm men det är faktis gott tycker jag, att äta citron dirr efteråt!
Helt okej kul kväll var det fast jag vet inte allt vad jag sa, det gick så fort tycker man. Jag sov gott sen iallafall och drack två flaskor vatten på natten
Idag har jag varit ner till stallet och borstat en kuse bara och fått min födelsedagspresent som föreställde en häst, jättefin för den ser väldigt modern ut som platsar fint i min hylla (y)
Kört på med lite körkortsteori och fick underkänt första men andra 64 av 70, det kändes bra. Jag får ångest när frågor med datumparkering, tjänstevikt & totalvikt kommer....
Föresten sista dagen på jullovet imorgon, så jäkla hårt jag vill inte pluggaaa jag känner mig sämst i världen för jag kan verkligen inte plugga. Så vi sticker till Borlänge!  Men jag får bara kolla eller köpa något litet för jag är fattig som fan, vill mest ha mat och tacobaar!
Föresten har jag fortfarande träningsvärk i rumpan sen jag tränade med pilatesbollen, awesome!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: