träning är bra för själen

oj statistiken har ökat idagmed ca. 7 besökare mer än vanligt, undrar varför och vilka är ni?
Nästan så man ska köra en frågestund till mig så många som ni är, höhö inte, men det skulle va kul att få lite frågor men det skulle va så tråkigt med kanske 2frågor? ..
Men antar att jag jag lär slänga ut en update!
Ridningen gick bra och likaså "zumban", jag har inte gjort mycket annat idag faktis.
Kom på att i torsdags gymmade vi, i fredags red jag, lördag pilates, idag ridning & zumba, imorgon simning, tisdag längdskidor, onsdag zumba, torsdag ridning. Låter det inte helt awesome? Duktigt! Fast jag vill ju slänga in lite pilates i det, köp en boll om ni inte har en!
Iallafall så gjorde vi en beställning från HM idag, och på rean hittade jag och mamma några skor för 49:- som bara fanns i st.39 så vi kastade med dom av bara farten, fast dom kanske inte alls är fina på, skulle varit lite högre klack dock. Plus att kavajen jag velat ha länge, som jag ahr i samma mönster på byxor kostade 69:- så vi slängde med en sån också, kör på budgetkläder, mycket för pengarna! :)))
Här kan ni få kika på mitt köp, så hoppas vi att allt sitter!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: