ibumetin alvedon panodil ipren

ajaj, alla barnens dag gick bra, det var kul att stå i popcorn och sockervadds stånd. Men jag har så fruktansvärt ont i mina axlar idag, värre än någonsin så jag har lust att ta en ipren till. Det var nice, vi slog ett barn rekord och jag tror ungarna gillar det, det är huvudsaken.
+ att vi fick tacobuffé efteråt, göttgött! Tänk att jag har fått gjort mitt eget sockervadd!
Var vaken till 4 någon gång och gick upp efter 2, det är galet men det är skönt för jag brukar inte sova så länge, jag vaknar ofta. Varit nere till stallet en sväng och annars bara sovit och pluggat, alltså ingen zumba idag, tråkigt men plugg..
Jag blir nog galen över hur mycket plugg jag har att göra den här veckan, det är ju sista veckan att göra klart. Två tal ska hållas och det känns väldigt hårt, jag suger.
Snart är det onsdag igen, waaaho. Hoppas det blir kul även denna gång
Nu ska jag gå ner och leta på något att äta, vad skulle man annars göra jao!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: