mästarnas mästare

Hård dag, nu har jag sovit en stund efter ett lite pluggande.
Svenska talet är gjort, jag är asglad för det betyg jag fick för det trodde jag inte, samma med uppsatsen, det var säkert det som stärkte mitt betyg så tack mannen där ovan!
Jag förstår inte alls hur vi ska hinna med vårat projektarbete till nästa vecka då vi ska visa det för tvåorna, hehe. Det blir spännande att se.
Var in till frisören idag och pratade lite om min balfrisyr, jag tror det blir toppen
Köpte lite till min utstyrsel till på onsdag, jag hoppas det ser någorlunda okej och kul ut, måste måste hinna färga håret också inom en snart framtid
Nu ska jag chilla vidare, kolla mästarnas mästare, värma mig i duschen och lyssna på musiiica

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: