så handlar alla mina låtar om dig

segaste helgen på länge, har inte gjort mycket alls förutom nötit sönder bästa tusenbröder serien och varit hemma. Var ute och gick med stallhunden alice igårkväll, det kändes väldigt skönt att bara släppa plugget och gå ut, hann precis släppa in henne innan det börja spöregna så det var jag som powerwalka hem i regnet med jackan på huvudet. Jag känner mig ensam, men det är väl för jag varit van att få lite sällskap den här tiden, det suger.
En komplettering har jag skickat in iallafall men har två arbeten till som ska hinna in, båda är halvfärdiga det är bara det att jag inte kommer på ett skit mer att fylla ut med, hur kan ett krav vara minst 4-5 sidor? waaaay to galet! Jag har tappat motivationen förtillfället och vill bara ha tillbaka min röst innan jag pratar, och inte heller orkar jag alla gånger för man kanske inte har det lika bra som andra vilket man inte förstår då, jag känner en tyngd
Möblerade om i mitt rum idag, fanns inte så mycket att ändra på men nu har jag vridit min säng iallafall för ett tag. Nu ska jag hitta något annat att titta på, ciao!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: