.

Kollade nyss på kalla fakta och grät en skvätt. Såg reklamen att det var om olyckor inom förskolor så jag tänkte det här måste jag titta på eftersom jag jobbar inom det. Fy så hemskt, så tragiska olyckor som hade hänt, en unge blivit lämnad på skötbordet och ramlat och brytit lårbenet och en annan klämt fingret så det gått av, liksom vem lämnar en unge själv på skötbordet när man bytt blöja? Och det mest tragiska av det tragiska, dödsolyckor och bli strypt i ett träd för fröken gick utanför och hämtade post, hur sjukt är det inte. Man gör det inte om man är ensam iallafall, aja.
Var ute och sprang en sväng i mörkret, tror den tiden passar mig bäst nu när stigar i skogen inte är så torra längre på dagarna, längtar faktiskt till vintern, SEN då man kan springa på kvällen och det är lite ljusare ute.
Nu orkar jag inte mycket längre, natti snart för imorgon är det jobb igen


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: