fredagsmys

Jag gjorde en kladdkaka igår istället till konsum, med riven lime på så musigt.
Idag åkte jag min första tur långt, eller ja till Fagersta och det kändes riktigt skoj. Åkte dit och lunchade med mamma och syster, tanken var att vi skulle till "stället" men pg.a en vattenläcka hade dom stängt men hurtbullen på arena hade ändå öppet, så där blev det en fet tallrik med sallad. Innan det hade jag matteprov imorse, det gick inte bra alls kan jag känna, så jag städade mitt rum för det hade jag iallafall energi till. Skulle haft min första körning idag redan och hämta en i Avesta inatt men mamma trodde dom varnade för ishalka eftersom det regnat, så jag vågade inte riktigt. Nu är det idol och dags att äta hasselbackspotatis, quornfilé och sallad, med avocado till eftersom jag ska bli lite nyttig och köpte 3 stycken, det är faktiskt inte så tokigt iallafall.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: