matte? snart är det över!

hejsanhoppsan lillebror!
Klockan tickar på, har följt fotbollsmatchen med spänning och otroligt nog så slog vi Holland, greaat! Jobbade igår i Västanfors, jag gillar faktiskt att vara där, kunde fått idag med men har ju matten så kunde inte, jag blir så arg för jag vill ju, fick iallafall annan bokad tid dit. Och imorse ringde det om jobb också i Norberg som jag får tacka nej till.. Men jag är glad för det, fick tillbaka min skrivning och hade 3fel! Tyckte det gick bra men brukar bara inbilla mig och ha massvis med fel men det gick sjukt bra tydligen, så bara tre uppgifter att kompletera på fredag, lite stolt eftersom jag inte har hängt med alls på algebra och geometri och tyckte det varit assvårt. Och äntligen klarade jag talen som jag gjort fel på iallafall 3 gånger från ett tidigare prov, men nu kommer väl nya såna..
Sen har jag ridit Ingela idag, blev lite konstig tur då traktorer var ivägen åt båda hållen jag ville.. Igår när jag skulle springa så hann blev bli mörkt, skulle terrängspringa i backen men vågade kanske 3 gånger sen kände jag mig iaktagen som fan så jag kuta hela vägen tillbaka till stallet helt livrädd, kanske en älg, och föresten så ogillar jag älgjakt. Jenny & Thomas var nere med saker som var till salu eftersom att arne är borta.. Så frågade hon om jag ville ha en idolbild så jag fick en stor tavla på arne som dom haft i stallet, hur länge höll jag mig från tårar, 2sek? usch sjukt jobbigt, bästa häst!
ska nog skaffa lite fler vänner, jag vill ju gärna göra så mycket..


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: