bonde söker fru

hejhej hallå, sitter just nu med katten och kollar på bonde söker fru som äntligen har börjat.
Igår var jag på möte med arbetsförmedlingen och därefter med min jobbcoach adecco. Har ytterligare tre möten bokade inom kort med dessa, dels en information för att få ungdomsersättning, tur för den hänger jag inte med på.
Imorse var jag uppe i spöregnet och gick med hästar med Katarina, men det gör inget för det var rätt skönt. Och igår blev jag föresten sparkad av en av hästarna i hagen, hon måste ha blivit irriterad på något så första hann jag undan men sedan kom en kick till rakt på mitt knä, jag trodde jag skulle dö när jag stog med tårar i ögonen.. men det blev inte så farligt, lite blod,svullnad och smärta.
Idag har jag bakat bagels föresten, världens godaste matbröd från amerika!
Helt besatt av one tre hill har jag blivit, och snart har kollat klart på säsong 7, vad ska jag då se?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: