pumped up kicks

Har inte orkat skriva, det är himla ansträngande! Men nu ska jag ta lite tid då..
Vad har hänt på senast då, hm.. Inget speciellt, red clark igår och det gick superbra, sen var jag ner till stallet igen eftersom vi hade prov på idag på matten så var jag ner och fick hjälp att gå igenom talen, det är jag grymt tacksamt över för annars hade det inte gått så bra som det gjorde idag.
När jag kom hem från provet idag så var jag ute och sprang, 2 gånger än så länge den här veckan, goodie. Sen gjorde jag lite övningar hemma som jag brukar, jag kanske ska kolla om jag hittar bilder på dessa och lägga upp?
Har också bakat världens godaste morotskaka, slänger säkert upp en bild på den med!
Snart är det dags att äta pizza, eller om någon timma, men det ska bli gott, känns som det var länge sedan.
Slänger upp ett till enskilt inlägg på lite natur som jag tog kort på i gården idag.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: