dunderförkylning

Jobbat idag men att vara snorigare än ungarna är inte najs alltså.
Har ätit Ben & Jerrys glass och druckit loka, jag hoppas min kur fungerar, om inte annat är det jävligt god. Så jag är bitter över att jag inte kunde träna idag. Jag glömde boka min standard spinning på tisdagar, så jag blev reserv 6 och trodde aaaldrig jag skulle få en plats, jag blev så ledsen. MEN, jag fick! Men det var nog på gång i kroppen redan då, jag orkade ju med, men det var på håret alltså. Snart ny release, nya låtar på Görans pass, spännande men han brukar ha bra låtar.
Imorgon är det fredag igen, jobb till halv 4 och senare ska jag vara kattvakt och sova i systers lägenhet medans dom är borta, mys! Sedan blir det att åka till Avesta på lördag och handla lite saker, förhoppningsvis en vit hissgardin, känner att det är dags att lägga i lite färg i håret också eftersom det känns som det mesta av det röda gått ur. Och jobb på lördag/söndag kväll på konsum, så jag hoppas jag är bättre så jag inte sitter och snorar och nyser.

Idag sa en tvåring på en annan avdelning att jag var vacker, det gjorde min dag

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: