lipstick

Sitter just och tittar på ett av mina favoritprogram som jag väntat på, mästarnas mästare. Till det har jag ätit, kanske en lite för stor portion med tacofärs, bulgur och massor av grönsaker, men det behövdes efter ett stenhårt X-fit pass. Det var första gången jag var på det men absolut inte sista, jag hade fasat så för det och tänkt att det är ett "mördarpass" , det tog, verkligen, svetten rann och man var nära att brista, men det var faktiskt kul!
Sov hemma inatt, hade inget för mig iallafall så ville inte sitta ensam en lördagkväll så jag åkte hem och fick sällskap istället. På förmiddagen var jag ut på en 1½timmes fototur, jag visste att det brukar växa blåsippor på ett ställe i Norberg, visst gjorde det de i år igen, fått riktigt fina bilder!
I fredags var bea,lollo och emma här så vi lagade tacos till middag och sedan cruisade vi till Ludvika och McDonalds, bara sådär för att ha något att göra och det var kul, oftare tjejer!


blev lite rädd för någon dag sen när jag sett att mina biceps blivit större, wöö

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: