påskpyssel

Timbuktu – Fallskärm, ja denna låt har fastnat nåt så otroligt på min hjärna just nu

Iallafall var det fett chill på jobbet idag, 5st som åkt på magsjuka, känns hur kul som helst, inte. Jag tror iallafall att vi fröknar och resten av barnen klarar sig. Så idag har vi pysslat lite, mysigt för jag älskar att pyssla, gjorde det mycket själv som yngre. Handlade efter jobbet, visste inte riktigt vad jag skulle ha så det blev mjölk, kvarg, zucchini och banan, kan man väl laga något gott av?
Fick brev från skatteverket idag som alla andra och få reda på hur mycket man får tillbaka på skatten, men jag förstår inte hur mycket jag får, haha.. Det jag kan läsa ut är några tusen iallafall, skulle sitta fint på kontot.
Nähä, ta och äta något lätt innan jag ska sticka till gymmet om ca. en timme med Melissa, ska prova ett träningsprogram som jag lånat av syster då också

Jag längtar så innerligt till några datum framöver och i sommar, i tur och iordning, tatuering, Grekland, Kent, Coldplay <3


Inte lite jag vill vara brun, t.o.m solbränd

KOMMENTARER


sv: men eller hur! ÄLSKAR den! love Aussie :D

2012-04-10 // 22:36:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: