seg söndag

Godmorgon kanske är fel att säga nu, men har inte riktigt vaknat än, har bara ätit frukost då jag åt mitt rågbröd som jag köpt, vissa skulle aldrig äta sånt skit, men jag tycker det är gott och så mycket nyttigare.
Utgången i fredags var helt okej, tiden gick fort och jag förstog som väntat att självaste Björn Rosenström inte skulle vara så jättekul. Efter det följde en katt med i min lägenhet, tack lollo som lockade med den. Kändes skönt att ha en katt i lägenhten för 10minuter ungefär.
Igår städade jag hela lägenheten ordentligt, hade inte ens dammsugit eller torkat golvet än så det var väldigt väldigt skönt, så nu har jag bilder jag ska lägga upp.
Tvättid har jag bokat också till onsdag om 2 veckor, då borde jag fått lagomt med tvätt, får se hur det går bara.
Idag är det bara ett core pass planerat på Arena och kanske lite gym, skulle vilja springa lite.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: