kattvakt

Sitter och kollar på wallander och äter riskakor och dricker jokk bärdryck, i min lägenhet har jag även en liten kissemiss. Min vän Sara frågade mig igår om jag ville bli med katt för någon vecka, jag kan ju inte tacka nej så nu bor lilla Agnes här med mig, en riktigt gospärla att ha och sova med.
Life goes on, nu har jag slutat sommarjobbet på konsum och börjat jobba på förskolan som jag var på innan igen, där ska jag vara fram till i jul, alltså hade jag ingen semester men vad gör det i vädret som varit.
Annars om dagarna gör jag som vanligt, tränar på arena, hänger med syster, lite sånt.
Var på The Hives vid Eskiln i lördags, var väl sådär, var mörkt så man såg inte människor, men själva grejen att stå längst fram vid staketet på Hives var grymt!
På lördag ska jag iallafall gå på bio, Snabba cash 2 med syster och Annirene, det kommer bli en bra dag.
Annars är jag allmänt trött på att blogga

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: