Julafton

God fortsättning allihopa! Jag hade en trevlig julafton igår, kollade på sista avsnittet av julkalendern sen tog jag med pappa och åkte några km längdskidor första gången i år, det är så jobbigt kul. När vi satt och åt julmaten så tittade jag konstigt på min systers pojkväns hand att han hade en ring på fingret, var tvungen att titta på pappa och såg att det var samma hand och efter det kollade jag på amanda min syster och utbrast: har ni förlovat er?! Så jag var alltså det första som såg det, efter att hon gått runt hela dagen men.. Det var en överraskning! Senare kom kusinerna, moster och hennes kille och bör julklappar och spelade lite spel, det var så trevligt. Det roligaste jag fick var en popcorn hink full av popcorn, det skönaste var en onepiece, det finaste jag fick var ett "fuck cancer" armband och det jag gärna ville ha, en Iphone docka. Och alla Astrid Lindgren filmer, så sjukt många, tack mamma bra samlat! Jag är nöjd med alla paket, jag får ju fler när jag fyller år om bara 3 dagar. Snart är det matrester från igår som gäller och senare al jag fixa mig och åka till Jennifer där vi tjejer ska mysa och byta julklappar innan vi går ut på krogen, hoppas på en bra kväll, inte varit ute på länge heller. Bilderna verkade inte gå att infoga när jag la in via Iphonen, provar senare

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: