snö

Sitter hemma i Norberg, tar tillfället i akt att uppdatera lite medans jag har tid. Idag har det snöat så in i norden, men jag gillar det! Körde till Avesta med syster och köpte bland dom sista julklapparna, känns skönt att vara i fas. Ska sova här hemma inatt, gör det nästan var och varannan helg. Jag är ju så beroende av min familj. Igårkväll åkte jag,emma och lollo påse,bob,stjärtlapp och tefat i peobacken, så kul är det, skulle kunna göra det varje dag. Nästa vecka är min sista veckan på ugglan, usch så jobbigt det kommer bli, man har ju fått sina favoriter, van med rutiner och allt det där, åh! Jag vill inte bli springvikarie igen, jobbigt. Jobbade ju på konsum förra helgen första gången på länge, det var kul att vara tillbaka och jag hade inte glömt allt som jag trodde. Har bara ont i handen fortfarande sen dess, är väl en ovanlig rörelse i kassan. Snart är det jul, herregud så mysigt! Nästa vecka ska jag mysa med tjejerna före jul, vad vi gör återstår att se och på juldagen ska vi byta julklappar och sedan på ut på club etage fd. GM, kommer alltid heta gm för mig men

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: