det kostar att ligga på topp

Jobbat på björkbacken idag och nyss kom jag hem från Arena, det var ungefär vad jag hunnit med idag, men det känns så himla skönt än att bara sitta hemma och tänka dåliga tankar, så mycket roligare med min kära vän! <3
Imorgon är det spinning 9:30, så blir väl att lägga sig snart i skaplig tid så man orkar trampa lös, det är så otroligt skönt att träna på morgonen när det väl är gjort, då har man hela dagen framför sig och har redan gjort någonting bra! Efter det så jag äta kinabuffé men mina vänner, det blir mysigt. Och sen ska jag jobba ett kvällspass på konsum, najje najs jobba i en vecka i sträck är kult!
Nej nu ska jag byta om och mysa ner mig, hoppas ni där ute får en bra helg!

Nu en ny kategori i min blogg: Träning & hälsa!


KOMMENTARER


<3

2012-02-18 // 12:03:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: