let me see you hands up in the air, med hantlar

Imorse när jag gick till förskolan så tänkte jag "säg att dom tagit bort skylten om magsjuka" , icke den hade kommit upp IGEN, men jag var inte lika nojjig idag som förra veckan.
Har varit på body pump med Melissa och syster, skönt att få träna igen men kände mig inte helt på topp, man får liksom abstinens när man är van att träna. Köpte en celsius och drog hem, försöker få i min en normal portion med mat som jag inte ätit än sen jag blev sjuk.
Har även tänkt på att jag känner mig som en karl, höhö. Eller alltså bredaxlad och grövre överkropp, typ om jag ser på min hållning på vissa bilder jag tar, men jag är väl stark!
Snart börjar veckans höjdspunktsprogram för mig, sveriges mästerkock
Och imorgon och på fredag ska jag lyckas hitta till Ängelsberg för att jobba på den förskolan, spännande men lite drygt att det ligger utanför, tur att jag laddat ner en GPS-app

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: