magsjuka? nejtack

tjatja bloggen!
Idag har jag varit jätteorolig att åka på magsjuka, där jag jobbade igår och idag hade massa barn fått magsjuka igår, så jag fick välja när jag kom dit idag ifall jag tordes jobba ändå, och det gjorde jag. Men jag tror inte det är någon fara, man inbillar sig väl bara och får konstig känsla i magen, så snart ska jag iväg på body pump ändå med melissa, annars får jag väl springa ut och spy, höhö.

Igår kväll och i förrgår så gymmade vi på kvällen, det var jätteskönt faktiskt att åka dit så sent när det är lite lugnare, training is fun!
Imorgon ska jag jobba i Fagersta och där har jag stängningen så det blir en lång dag och sedan sh'bam pass förhoppningsvis på det, har väl inte hänt så mycket mer

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: