så himla trött

Tjaahoj, idag har jag haft världens trögaste dag, eftermiddag iallafall.
Igår så blev jag glad när jag skulle få jobba idag i Norberg, i förskoleklass för första gången.
Jag blev dygnsur kan jag säga bara, skit slask.. Kom hem, sov ti 2 timmar, jag var helt färdigt alltså
Fick faktiskt ont i nedre ryggen igår också på pumpen, konstigt..
Imorgon har jag tackat nej till flera jobb som jag redan blivit frågad om idag, jobbar i helgen så imorgon tänkte jag ha ett liv, en ledig dag! Först så ska jag ut och rida med Marie på förmiddagen, vet inte om jag får rida gennaros häst cocco kanske, skulle vara kul eftersom jag aldrig ridit på henne. efter det kanske jag rider morritz också och sist så sticker jag på pump på Arena, då har jag tränat tillräckligt för den dagen säger jag bara. På kvällen åker jag ner och tar kvällen i stallet och ger hästarna mat och nattar, känns som en lagomt skön dag.
Och kanske skulle jag prova göra en LCHF-pizza imorgon som jag hört är så god.
Känner att jag behöver lite tid för mig själv

Och ett grattis till min kära bästaste vän Melissa som fyller hela 20bast idag!


KOMMENTARER


Tack finaste du! :D

2012-02-24 // 08:37:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: