time passes by

som ni märker har jag inte haft tid att uppdatera, helgen bara susade förbi.
Jobbade, tränade pump i fredags och på kvällen hade jag och mamma en ensam kväll och beställde pizza och kikade på film, mys. På lördagen tog jag och böt dag med micke för att jag vill följa med ut, vi var hemma hos jennifer innan några stycken tjejor + oliver och Linus, kvällen blev väl helt okej, roligt att vi stog på dansgolvet ungefär hela kvällen iallafall.
Igår så var jag inte bakis, som vanligt, så jag var ute och red på bästa Morritz eftersom det var så stråålande väder, dör så härligt det var! Hoppas jag äntligen kan komma igång och rida honom mer nu, båda två  behöver nog det. Sen stängde jag in mig och jobbade resten av kvällen
Jobbat i Fagersta idag, sovit lite, försökt röja lite, pratat i telefon och kollat serier, så har min dag sett ut ungefär.
imorgon måste jag jag träna, då är det äntligen spinning, har ju haft ett lång uppehåll från det, det gick så dåligt dom sista två gångerna så jag tyckte väl inte att det var lika kul längre, och fick upp ögonen för pump istället,men imorgon ska jag gå och då är det med Göran, han är bäst sådär dåå

Nej det var allt för mig, tjohej!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: