Säg mig

Tidsfördriv jag hittade på en kompis blogg

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Jag var väldigt liten, gick i 4:an och gjorde väl sådant man gjorde då, var med sina bästisar och skickade kärleksbrev hit & dit till alla killarna i klassen

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Då hade jag precis börjat sista terminen på gymnasiet, var säkert inne i min oändligt jobbiga stress-fas som jag hade periodvis p.g.a alla arbeten som skulle in jämt och ständigt.

FEM SNACKS DU GILLAR:
- Popcorn
- Naturgodis
- Ananas
- Mörk choklad
- Juice

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
- Fix you - Coldplay
- The day I left the womb - Escape the Fate
- Pärlor - Kent
- Sway - The kooks
- Pumped up kicks - Foster the people 

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

- Köpa en fet lägenhet och köpa all dyr inredning man kan tänka sig!
- Åka utomlands typ varje månad
- Skänka en del pengar såklart till behövande
- Resa runt på olika volontär resor tex. regnskogsexpedition och att hjälpa sköldpaddor, allt som har med djur & natur att göra!
- Och mestadels spara för kommande stunder i livet då det behövs

FEM DÅLIGA VANOR
- Jag sover alltid med en film på
- Jag är extremt bra på att komma på och göra saker i sista stund
- Jag tror inte jag tål sprit så värst bra..
- Jag fastnar oftast inte på kort andra tar
- Jag duschar alltid mitt i natten när jag kommer hem från krogen

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- Rida
- Gå i naturen och fotografera
- Duscha
- Vara med mina kära vänner
- Skratta, såklart!

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

- sk. "westernboots"
- Manchesterbyxor
- utsvängda byxor
- Rosa byxor
- För uringade linnen

FEM FAVORITLEKSAKER:

- Systemkameran
- Iphone
- Datorn
- Katterna
- Cykeln

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: