22:40

Nu har jag äntligen kommit hem från mitt jobbpass på konsum, vi hade ju inte jätte stressigt om man säger så.. Har fortfarande en otrolig tränigsvärk i låren sen jag och alexandra var på box i torsdags, det var inte jättekul och bara jobbigt, men det var väl bra visade det sig, höhö.
Imorse var jag och syster och gymmade, sprang 25min och gjorde sedan maskiner och det var riktigt skönt, har inte gymmat något mer sen jag fick genomgång. Och det var lugnt med folk så det var skönt.

Igår jobbade jag på förskola i Norberg, blev glad när hon ringde även fast jag egentligen inte ville ha jobb då, det var så länge sedan så det var jättekul! på kvällen var jag,mamma och pappa bjudna på middag på floravägen hos syster och victor, där bjöds det på förrätt, skagenröra och rostat bröd, jag åt då bara bröd och tzatziki. till varmrätt, stekt sparris, pepparsås, hasselbacks potatis, baconlindad vitlök, halloumiost, sallad, någon biff eller nåt, jag åt ju inte det utan en schnitzel istället och efterätt, en slags cheesecake i ett glas gjort av digestive,kesella (?), och frysta bär, skitgod!



Tittade även i Frida tidnigen på jobbet eftersom min kompis ida med systrar skulle vara med, fatta grymt! här är deras blogg: http://www.systrarnabackstrom.blogg.se/

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: