aldrig mera matematik

Det är helt otroligt, så otroligt skönt, blev klar med matte B kursen idag!!
Trodde jag skulle få göra prov på fredag också eftersom det var vissa uppgifter jag inte förstog, men vi gick igenom dom och gjorde dom andra, det var värt dom två sista timmarna och kämpa där, jag hann få mitt godkänt! Den 13:e ska betygen vara satt, snacka om tur. Så dirr jag kom hem ringde jag fagersta kommun och ändrade på vikarielistan så jag kan jobba alla dagar i veckan nu, så otroligt skönt!
Sedan lekta jag med Melissa vi klippte mitt hår, känns lite kort men lent och inte slitet alls. Roliga filmer gjorde vi också, haha så jävla fula. Älskar att vi kan ha så roligt :)
Var på funktionell styrka och core med syster efter det, så jobbiiiiiiggt, fick ont i mina handleder av alla armhävningar osv, var kanske inte det roligaste jag gjort, tror jag hellre kör spinning t.o.m
Köpte med mig en hurtbulletallrik hem för att fira att jag gjort klart kursen, helt rätt

Tänkte försöka lägga mig snart i tid, så himla mör i kroppen och ska orka jobba några timmar imorgon på systers förskola, för att sedan åka hem och sköta Ingela, kanske rida också, och sedan till Fagersta igen för att gå själv på spinning, jag hoppas det går bra, det ska det

så fin blev jag på knät efter att jag ramlade på vägen till IP i lördags efter krogen, förvånad? nej :))


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: