minus celsius

Idag försov jag mig, det var helt hemskt..
eller så här var det, visste att jag var bokad för jobb i fagersta redan, halv 8 trodde jag.
Och jag sov så dåligt inatt så måste bara stängt av alarmet och vaknade av att en annan förskola ringde 20 över 7, jag såg på klockan och fick paniken.. Ringde dit jag skulle och sa att jag försovit mig men hon sa att jag började halv 9, så vilken jäkla tur, fast jag började 8 ändå. Så jag tackar den andra förskolan enormt, annars hade jag sovit ännu längre
Ska snart ner och plugga matte i stallet, prov imorgon och jag fasar, måste klara! Så fick avboka mitt spinningpass, tråkigt..

Min dator fick ett nytt liv igår, formaterade om den eftersom skärmen börjat flimra i tid och otid så nu hoppas jag den är renad, helt tomt, på ruta ett liksom

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: