borta väldigt bra

Kommit hem från en superskön semster i Grekland, bara vara utan stress, utan att tänka eller bry sig om andra, det behövdes om jag säger så. Åker gärna en vecka till för vad är det här för väder att komma hem till?
Sol,bad,buffé,drinkar, utflykt och hitta havsskölpaddor var underbart, och tur så såg vi sköldpaddor, helt underbrt vackra.  Resan får berättas i bilder, bra var det iallafall!

Igår var jag ute och sprang fast regnet öste ner och det blåste som tusan backe upp&ner och lite upphopp och höga knän där i skogen, jag var nog den enda som gjorde så då i hela Sverige. Men fan va skönt det var alltså, ingen kondis alls, tror jag blev smällfet där borta, men träningsvärk idag så det känns nice. Kom hem från jobbet för ett tag sen, bara att lägga sig nu och börja en ny arbetsvecka på nya förskolan Ugglan, jag hoppas det blir bra









erkänn snygg blomma?

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: