bränd näsa

bloggtorka deluxe
Idag har jag bränt mig i solen på jobbet, märkte det när jag kom hem, svider som tusan på näsan, men skönt att vara ute hela dagen. sen var jag och bea på x-fit express, en halvtimme intensiv styrke/kondition, så sjukt jobbigt men sjukt skönt.
Imorgon är det sista dagen att jobba på ugglan före sommaruppehåll och förskolorna slår igen, fast nästa vecka börjar jag på konsum så jag får inte mycket till semester, glad om jag är ledig någon dag.
Efter jobbet har jag och moa planerat att åka till Borlänge, checka av läget runt peace & love festivalen och kika i kupolen antar jag, jag vill också bo där och ha kul!
Resten av helgen ska spenderas på konsum vilket betyder en lugn helg men det känns skönt.

snyggste jared leto (30seconds to mars), peace and love förra året, det kallade jag lyckorus


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: