facemask

Idag jobbade jag iallafall, det enda jobbiga var att jag hade slem i halsen och täppt och rinnsnuva vartannat men ändå bättre för jag var inte hänging. När jag kom hem så gick jag och matade änderna på en gång, jag är så snäll så brukar ta lite gammalt bröd efter jag jobbat på konsum. Vara ute lite och bland djur, jag vill liksom värna om alla djur, fåglar är ju så otroligt fina. Det enda jag avskyr är insekter, men dom är väl inte djur så? nej insekter borde dö
Nu har jag bäddat rent i sängen och haft en chokladmask i ansiktet, ska snart lägga mig i sängen tänkte jag för imorgon börjar jag klockan 7 på mitt långtidsvikariat, ja så är det. Igår ringde en enhetschef på en förskola i Fagersta och frågade om jag hade lust att ha ett vikariat i en månad, såklart! Och ännu bättre att det kan bli förlängt vilket jag hoppas, skönt att få ett schema och veta hur länge man jobbar varje dag, att det är 100% och dessutom på förskolan som jag gillar



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: