kompis det går bra nu

Mina lår pulserar, spända med träningsvärk från gårdagens pump efter ett uppehåll pga sjukdom, känt mig som en pensionär när jag går i trappor och böjer mig, men det är från ett gott syfte. Därför kände jag motgången kom idag på spinningen för det gjorde så ont i mina lår, helt utpumpade utan kraft kvar, men det gick vägen, tisdags-mys-spinning är bäst

Vikariatet går bara bra, jag stormtrivs vilket jag gjorde från början, jag gillar Rosen och alla är så snälla där, underbara barn. Jag går alltså ett 100% vikariat för en annan just nu, på en småbarnsavdelning. Jag hoppas som attan att jag får förlängt, på fredag har jag kvällsjouren och alltså stängning, det gör mig nervös men jag antar att det kommer att gå bra. låsaalladörrarlåsaalladörrarlåsaalladörrar!
Har fasta dagar tis-tors och jobbar alltså alltid samma tider dom dagarna, det bästa är att jag alltid slutar 2 på tisdagar och hinner gå på spinningen, men att på onsdagar så kommer jag inte kunna gå på pumpen som jag tycker är bäst då..

Har inte kommit in i lägenheten än heller, så himla mycket just nu men har kommit upp med kartonger i omgångar, hallen är målad ljust och tapeten till köket är så gott som vald, så den ska upp på väggen, IKEA på lördag och förhoppningsvis har/kan jag göra klart efter det.
Igår ringde min chef från konsum också, har varit lite osäker om jag kommer få sommarjobb så har inte sökt något annat för jag har tänkt att jag borde få som var där förra året. Men så hon frågade om jag var intresserad och skulle skriva upp lite tider på mig efter midsommar, där släppte en lättnad, då har jag jobb till i höst iallafall ungefär.


Tack och hej, ny dag imorgon 8.00-17.00 och gym på det!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: