stick bakterier och fula baskelusker

Yo! Har mått lite halvkrassligt och inte haft ork att updatera något. Jag är sjukt irriterad på att min statistik inte kommit tillbaka än, "snyft"  Lånade hästen frasse för första gången i helgen och red ut med Linnea, har var ju mycket goare än jag tänkt mig efter att bara sett han när han sparkat och varit lite halvgalen i hagen, så det hoppas jag att jag har tid till fler gånger! På kvällen var vi ut också, det bästa jag gjorde var nog att halka och slå i tänderna i en öppen bildörr, det är en sån sak som liksom bara jag lyckas med! Men det var många ute och jag hade kul, det bästa måste nog varit att dom spelade en skrillex låt, fucka ur bara!
Låg på soffan hela dagen sen tills klockan fyra då jag lovat att hoppa in och jobba, klart jag gör det. Men jag var inte i mitt rätta skick, fyllasjuka trodde mamma men jag blev sämre när jag jobbade, svettades, frös, frös ännu mer och hade ont i hela kroppen, så sjukt jobbigt.
Hängig i idag också men inte lika illa, mest ont i halsen imorse och hosta under dagen bara, jag tänker inte jobba imorgon och försöka bli bättre så jag kan gå på göran-spinningen på eftermiddagen, det är ju bäst
Har sovit i två timmar nu och har lyckats ätit korv med bröd men ska väl försöka stoppa i mig något varmt att dricka också. Har inte kommit så mycket längre med lägenheten heller, har inte haft tid att städa ur som jag måste göra först, har jag tillräckligt med ork så tänker jag kanske börja med det imorgon



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: