i väntan

Väntar på att syster ska åka hem från Västerås så vi kan laga tacos, antagligen hemma hos dom.
I fikarummet på jobbet idag så pratade vi om när man sover, jag berättade att jag brukar sova i pyjamasbyxor, sockor och en filt under mitt duntäcke, en höll på att smälla av när hon hörde det. Visst när någon sover över har jag väl kanske inte fullt lika mycket kläder på mig, lite pinsamt ju. Men en annan skulle aldrig sova med så mycket kläder, jag måste ha strumpor för att inte byxorna ska åka upp och kännas obekvämt. Då började min hjärna arbeta och fundera, är det för att jag är ensam kanske? Jag bor här ensam i lägenheten, blir frusen av mig, det är ju min enda värme, kanske därför gör jag så. Men så kan jag ju inte hålla på i sommar, då kommer jag ju dö


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: