snart är vi där

Days passing by, och imorgon är det redan min sista arbetsdag på rosen och sen sover jag hemma för att gå upp på torsdagsnatten och åka till Arlanda, mysigt! Så himla skönt att få koppla av och bara få vara för en vecka, jag behöver en fri vecka utan jobb, jag är ju glad om jag brukar ha en dag annars.
Äntligen känner jag mig frisk (pepparpeppar) så i måndags var jag på spinning, gick asbra, kom upp i puls utan att vara heeelt slut som jag brukar, undrar varför? Och gymmade igår med Melissa så idag har jag träningsvärk i rumpan, feels good men jag vet att jag kommer äta upp varje minut av träning under veckan i Grekland, all inclusive, buffé till frukost,lunch,middag huuur gott? Får satsa mer när vi återvändt. Har inte kommit långt med packningen, bara slängt fram lite kläder, kanske dags att göra ett ryck?
Under senaste veckan har jag skaffat mig nya solbrillor,keps,jeansväst och fem bikiniöverdelar, nu har jag lite bikini-stopp

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: