februari och massor med snö faller

Jag är lika dålig på att uppdatera som vanligt, men jag tänkte att jag skulle göra det för min vän Beas skull som är på andra sidan jordklotet och vill veta vad vi gör nu för tiden. Sitter hemma i Norberg just nu, sov här inatt, åkte hit efter spinningen igår för att kolla läget med vår katt pepsi, han har ätit på någon växt antar vi, så han har inte ätit något så han fick åka till vetriänren så just nu får han mat genom spruta, lillskrutten. Om någon timme ska jag åka hem till Fagersta, ska på möte med min handläggare på arbetsförmedlingen, orkar inte hålla på med det där igen.. Men vill man ha ersättning så. Senare ska jag på kattlebells, vaknade upp och kunde inte andas och var jättetäppt i näsan, men det ska inte få stoppa mig för en halvtimme bara. Hade med mig ett fint sällskap för två veckor sedan och såg premiären av filmen Ego med Martin Wallström, han är ju för vacker att titta på! Och den var faktiskt riktigt bra, tyckte till och med en kille som var lite skeptisk till den. Det suger att vara arbetslös, vissa dagar är det skönt, att kunna åka till gymmet på förmiddagen när det är näst intill tomt, och fika med vänner, men annars så.. Som tur är jobbar jag ju lite på konsum, förra helgen, i tisdags och ska även jobba denna helg när det är engelbrektsloppet vilket betyder fullt upp och flera tusen fler invånare i Norberg under helgen.. Jag hoppas jag överlever så jag orkar njuta av bra sällskap på kvällen sen. Ja vad annars har jag för roligt att berätta? Inget jag kommer på bara sådär, jag saknar mina tjejer, bästa sexan Och snart är det dags att åka till Sälen i några dagar, jag längtarrr! Men innan det ska jag hinna åka till Stockholm med mamma & pappa och titta på The Killers, om precis tre veckor idag. Har inte lyssnaså mycket på deras nyaste album men alla deras gamla låtar gillar jag, dom väcker liksom minnen, så det blir häftigt.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: